Khidmat Mengajar Alquran dan/atau Bahasa Arab di Jerantut

Saya merupakan lepasan diploma Maahad Tahfiz Negeri Pahang (2009-2012) dan
pelajar Sarjana Muda Fiqh dan Fatwa Universiti Sains Islam Malaysia
(2012-sekarang).

Saya sedang dalam cuti semester (Julai-Ogos).

Saya menawarkan perkhidmatan mengajar al-Quran dan/atau Bahasa Arab bagi
sesiapa yang berminat.

AL-QURAN:
- Iqra'
- Tajwid
- Tilawah
- Hafazan

BAHASA ARAB:
- Nahwu
- Sorof
- Balaghah
- PMR/SPM/STAM/dan lain-lain.

Saya menetap di FELDA Kota Gelanggi 1 (rumah mertua) / di Jengka 17 (rumah mak
abah kandung). Saya sedia untuk mengajar di kawasan berhampiran.

Bayaran boleh dirunding (selepas diambil kira kos). Insya-Allah kita sama-sama
beroleh manfaat.

Sesiapa berminat boleh hubungi saya di no 0145102864 (SMS/Whatsapp).

Terima kasih.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

10 Tips Membeli Kereta Terpakai

Bukan Muslim katakan 'Ya' pada kewangan Islam